Helal olsun 4 kalekol yaptıran Deniz Tural’a!

Helal olsun 4 kalekol yaptıran Deniz Tural’a!

Türk topraklarını böldürmemek için milli seferberlik ilan edilmeli ve herkes böyle yürekli olmalı.


Görüyor musunuz ne yiğit, vatanı düşünen, aslan yürekli kadınlar var ülkemizde. Hakkari, Çukurca ve Van’da 4kalekol inşa ettiren Kürtkökenli Deniz Tural’ı PKKhain ilan etmiş. Biz de kahraman ilan ediyoruz.

Kendisinin, “kalekolların tek kadın müteahhidi” olduğunu belirten Tural, “Bir kadın olarak, hele ki bu kadar tehdit alırken orada çalışmak gerçekten zordu ama pes etmedim. Malzemeci gelmez, işçiler gitmek ister, provokasyonlar olur. Bunların hepsini yaşadım ama hep işimin başında durdum ve bitirdik. Vatanın her karışı bizim. Bazıları bölgeye gitmek istemiyor ama ben bir kadın olarak orada 4 kalekol yaptım. Sen yapmazsan, ben yapmazsam, kim oraya yatırım yapacak? Herkesi orada iş yapmaya davet ediyorum” diye konuşmuş. Helal olsun kardeşimize.

Çözüm süreci devam ediyor diye kalekollar kaldırılmayacak, tam tersine her yere inşa edilecek ve Türk askeri vatan topraklarını koruyacak. Herkesi bu yürekli kadın gibi yiğit olmaya çağırıyorum. Vatanını seven varını yoğunu ortaya koysun. Çünkü bu Türkiye’nin bölünmemek için her şeyini ortaya koyma zamanıdır.

Kürt kardeşlerimizin derin dünya devletinin Türkiye’yi parçalama planı adlı videoyu Kürtçe bu aşağıdaki linkten seyretmelerini rica ediyorum:

http://bit.ly/1r1T5XE

Tüm yazılarım: https://erkanarkutyaziyor.wordpress.com/

Video sayfam: http://video.mynet.com/erkanarkut/videolari/liste

Cevapla

