Ey varlığımı elinde tutan Allah’ım…

Ey varlığımı elinde tutan Allah’ım...

Mümin sürekli Allah’ı anar, gün içinde sürekli duayla Allah ile bağlantı kurar…


Ey Mabudum, ey Seyyidim, ey Mevlam ve ey benim Sahibim!

Ey varlığımı elinde tutan!

Ey zorluk ve çaresizliğimi bilen!

Ey fakirlik ve yoksulluğumdan haberdar olan!

Ey Rabbim, ey Rabbim, ey Rabbim!

Gece ve gündüzden oluşan vakitlerimi zikrinle canlandır,

Ve beni Kendi hizmetinde tut ve amellerimi Kendi indinde kabul buyur,

Öylesine ki, artık bütün amellerim ve zikirlerim tek zikir şekline dönüşsün,

Ve bütün hallerim Senin hizmetinde geçsin.

“Ey Seyyidim, ey güvenip dayandığım ve ey Kendisine hallerimi sunduğum Rabbim!

Bedenimi hizmetin için güçlendir,

Ey Rabbim bütün varlığımı Sana teslim ettim, işlerimi Sana emanet ettim,

Yönelişim Sana’dır, korkum da ancak Senden’dir…

Facebook’da rastladığım bu güzel duayı sizlerle paylaşmak istedim. “Sizin duanız olmasaydı Rabbim size değer verir miydi?” diyor Allah ayette. Allah duaya çok önem veriyor, müminlerin gün içinde çok samimi bir kalple, duayla, zikirle, çok sıcak bir bağlantıyla Kendisine yönelmelerini istiyor. Bu yüzden her gün aşkla, şevkle, duayla Allah’a yüzünüzü dönün, siz bir adım attığınızda Rabbimizin on adımla size geri döndüğüne, O’nun eşsiz şefkatine ve  merhametine her an şahit olacaksınız…

Rabbini, sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret. gaflete kapılanlardan olma. (Araf Suresi, 205)

Kaynak: http://kuranagoredua.blogspot.com.tr/

Tüm yazılarım: https://erkanarkutyaziyor.wordpress.com/

Cevapla