Bu dünyanın nesini seveyim?

71025267-feelin-good

Dünya hayatı oyun ve oyalanmadan ibaret, bunu yirmi yıl önce anladım ben…


Söylesenize bu dünyanın nesini seveyim?

Bir tabak yemek için saatlerce çalışmayı mı?

Günden güne yaşlanıp çökmeyi mi?

Müthiş sıcakta terlemesini, aşırı soğukta üşümesini mi?

Her gün sekiz saat uyumak zorunda olmayı mı?

Söylesenize bu dünyanın nesini seveyim?

Her gün acizliklerimi görmeyi mi?

Bedenimde oluşan değişiklikleri seyretmeyi mi?

Sürekli bedenimi, nefsimi temizlemek zorunda olmayı mı?

Yoksa saçlarımın tek tek ağırmasını mı?

Söylesenize bu dünyanın nesini seveyim?

Her gün nefsine engel olmaya onu eğitmeye çalışmayı mı?

Yüzüne bile bakmayan insanlarla dolu dünyayı mı?

Zorluğu, sıkıntıyı, çileyi hep birlikte yaşamayı mı?

Yoksa bir hastalığın bitip başka bir hastalığın başlamasını mı?

Ben bu dünyanın nesini seviyorum biliyor musunuz?

Allah aşkıyla yaşamasını…

Allah için uyanıp, Allah için çalışıp, yorgun bir şekilde yatağıma dönmeyi…

Her zor anımda O can dostumun yanımda olduğunu bilmeyi…

Ben bu dünyanın nesini seviyorum biliyor musunuz?

Bir gün bitecek olmasını, bir gün mutlaka sona erecek olmasını ve bir gün son nefesimi verip gerçek aşkıma kavuşacak olmayı…

Kaynak: http://birgo.mynet.com/dunya-hayatinin-gercegi

Video sayfam: http://video.mynet.com/erkanarkut/videolari/liste

Cevapla